Monday, April 27, 2009

Asset ATAU Liabiliti?

oleh Khairul Team Subsale Melaka pada 11:30 PM

Menjadi tanda tanya kepada semua pengguna handphone. Adakah

handphone anda mendatangkan keuntungan atau kerugian??

Handphone saya bukan liability, tetapi aset yang amat berharga walaupun handphone saya tidak secanggih mana..

Bagaimana saya jadikan handphone saya menjadi penjana pendapatan??

Dengan menyertai MyMode anda juga boleh menjadi seperti saya.Maklumat lanjut mengenai MyMode @ business ini klik sini


AMARAN

Hanya mereka yang ingin mengubah cara hidup saja digalakkan untuk
menyertai business ini.


HARGA PROMOSI

Hanya RM55 sahaja


Cara untuk menyertai saya di MyMode:-

1)Layari http://www.prepaid4u.via.my


2)Klik REGISTER NEW USER FREE di bahagian kiri website


3)Daftar sebagai free member


4)Selepas mendaftar login semula menggunakan user id dan password anda


5)Klik UPGRADE VIP di bahagian kiri website free member


6)Cara membuat PEMBAYARAN MELALUI UPLINER iaitu Bank-in ke salah satu akaun dibawah :-




Bank-in ke akaun Maybank

Name : Khairul Amilin bin Jamaludin

No akaun : 114842020464





Bank-in ke akaun CIMB

Name : Khairul Amilin bin Jamaludin

No akaun : 06130065558527




7)Selepas selesai bank-in, SMS tarikh/masa & Bank bank-in ke no pendaftar 013-3639325

P/s : Sebarang masalah boleh terus SMS pendaftar di nombor :-
013-3639325
 

PrePaiD MuRaH Copyright 2009MyMode Series Direka Oleh Keris Putera Image by Tadpole's Notez